Ofte stilte spørsmål

Kan jeg spore min ordre?

ja, du vil motta en e-post med sendingsnummer så snart pakken din er sendt.

Har dere mottatt min bestilling?

Du mottar en e-post med ordrebekreftelse med en gang du har bestilt. Hvis du ikke mottar denne, sjekk søppelposten din.

Hvor kan jeg legge til rabattkoder?

Du legger inn rabattkoden når du er i kassen.

Hvordan returnerer jeg varer?

Du logger deg på kundekontoen og oppretter en retur under varene du vil returnere.

Du kan returnere varer innen 14 dager.

Returforespørsel må være opprettet innen 14 dager fra du mottok varen.

Slik returnerer du en vare:

  • Opprett retur ved å logge deg inn på kundekontoen og send en returforespørsel. Du logger deg på her
  • Vent til du får e-post om at din retur er godkjent. Du vil da få tilsendt fraktseddel og videre instrukser.
  • Returer som sendes uten å opprette returforespørsel sendes på eget ansvar og avsender må stå for returfrakt.
  • Legg ved ordrenummer når du returnerer en vare. Du kan skrive ordrenummer og kontaktinfo på en lapp og legge ved pakken.
  • Retur koster 49kr og vil bli trukket fra refusjonen din.

Betingelser for refusjon:

Alle varer skal være salgbare, det vil si at varen må være i samme stand som da du mottok den.

  • Sko og klær skal ikke være synlig brukt
  • Bikni og undertøy byttes ikke av hygeniske årsaker.
  • Sminke og andre skjønnetsprodukter skal ikke være brukt.
  • Varene må ha sin orginale merkelapp og emballasje

Overholdes ikke disse reglene kan det medføre til at din retur ikke blir refundert.

Reklamasjon

Dersom du ønsker å reklamere på en vare sender du en henvendelse til post@hubes.no hvor du opplyser om følgende:

  • Skriv at det gjelder en reklamasjon
  • Ordrenummer
  • Grunnen til reklamasjonen
  • Legg ved gode bilder som viser feilen ved varen

Kan jeg nå dere på tlf?

Ja du kan ringe oss på tlf +47 402 86 420

Kontakt oss ved å fylle ut skjemaet.